1. stellenangebote 2. bewerbergalerie 3. referenzen 4. presse 5. wie bewerbe ich mich 6. startseite
 
  zurück zur Übersicht     nächstes Angebot  

Butler-Monte Carlo-2017
Bildquelle: www.domesticstaffagency.com
Bildquelle: www.butleragentur.de
 
SOFORT ZU
BESETZEN

Reliable, steady and flexible Butler | Property Manager in full-time wanted to Monte Carlo - Monaco effective immediately.


Further Information is available through our Office Mrs. Sonja Hartwig and Mrs. Nicole Schichl.

A.O.G.® Tel: 0049 (0) 89.29.99.00 or 089.98.10.59.00

Please call us without obligation and get informed.

The placement through our agency is free of charges for applicants.

 
Chiffre-Kennziffer Nr.: Butler-Monte Carlo-2017

    Dieses Jobangebot weiterempfehlen    
  Hauspersonalagentur weiterempfehlen  


alle Stellen Hauspersonal

Einsatzort: 98000 - Monte Carlo

1 Eintrittsdatum: Effective immediately - Dauerstellung/unbefristet
2 Profil / Aufgabenverteilung: Diese Angaben sollen Ihnen in % zeigen, wie die Schwerpunkte der Tätigkeiten im Haushalt/Betrieb verteilt sind
Flexible, reliable Butler
 100 %
3 Arbeitszeiten: Vollzeit (40-50 Stunden/Woche)
MontagFlexible fulltime-job
DienstagFlexible fulltime-job
MittwochFlexible fulltime-job
DonnerstagFlexible fulltime-job
FreitagFlexible fulltime-job
4 weitere Arbeitszeiten:
  • Sporadischer Wochenenddienst gewünscht: infrequently
  • Overtime can be compensated when the employer is travelling.
5 Nichtraucher: Bedingung
6 Führerschein: Klasse 3 und sehr gute Fahrpraxis Bedingung
7 PKW: A car can be made available for job-related duties.
8 Schulabschluß: A very good educational background is required.
9 Fachausbildungen: Butler or Housekeeper or Educational background of hotels
10 Fremdsprache(n):
English
11 Muttersprache:
All Mothertongues possible, perfect English or Italian is expected.
12 Altersbeschränkung Ihr Alter sollte zwischen 30+- und 50+- Jahren liegen


Ihr Aufgabengebiet in Stichpunkten für die hauswirtschaftlichen Aufgaben:

13 Hauswirtschaft: Overseeing the running of the household, having an eye for detail, Performing light housekeeping duties ( the cleaning service et.c.), Overseeing and participating in proper table settings and entertainment prep.
14 Personalleitung: Co-ordinating and scheduling of service contractors, Assisting with household and security measures.
15 Raumpflege: Performing light housekeeping duties ( the cleaning service et.c.),
16 Service: Serving of meals and drinks and performing of waiter services related, overseeing the wine cellar and liqueur inventory - knowledge about wines and spirits required.
17 Empfang: Assistance with planning and organizing parties and events at the property.
18 Organisation: The Family is searching for a property manager who plans, controls and directs the daily operations of the residence. He is required to respond quickly and efficiently to the request of the owner and the representatives of the owener. General organisational duties are: Establishing of annual budget and expenditure, as well as inventory supplies, Control of expenditure – making savings when possible, Control the payment of all the invoices connected with the property maintenance (TV, Internet, house services, electricity, water et.c.). Updating inventories, Ensuring the house is kept in a good state of repair, Negotiating and managing contracts with outside vendors, Organizing quotes and implementing works, Following the works and ensuring compliance with quotes provided, Co-ordinating and scheduling of service contractors, monitoring maintenance and repairs to be fulfilled timeously and cost-effectively.
19 Wäschepflege: Implementing care of clothing.
20 Vorsichtiger und pfleglicher Umgang mit Kunstgegenständen und Antiquitäten: Taking care of fine china, silver, crystal, as well as taking care and inventory of artwork and antiques.


21 Gehalt/Dotierung:
  • 40-50 Stunden/Woche
  • The salary is very good and appropriate. Please discuss this directly with your possible new employer, and please update your desired salary in your applicant´s interview with the agency.


22 Besonderes: When the employer is in Monte Carlo, high flexibility is expected. Overtime will be compensated when the employer is at his other residence in England.



23 Muttersprache(n) Arbeitgeber:
Italian
24 Fremdsprache(n) Arbeitgeber:
English



Ihre kompletten Bewerbungsunterlagen inklusive Lichtbild, richten Sie bitte an unsere beauftragte Agentur:
A.O.G.
Max-Planck-Straße 6/RGB
D - 81675 München
 
Bitte nicht VERGESSEN !
Diese Dokumente legen Sie bitte Ihren Bewerbungsunterlagen bei.
Agenturvertrag - klick hier>>
Bewerber-Interview - klick hier>>
Sollten sich die Dokumente nicht laden lassen, fehlt auf Ihrem PC der
A d o b e   A c r o b a t - R e a d e r
Zum kostenlosen laden klicken Sie bitte hier>>
 
Telefonzentrale Hauspersonal Deutschland A.O.G.® 089.29.99.00
Servicerufnummern zum Ortstarif:
Wien 01.205.86.11
Zürich 044.500.11.69
München 089.98.10.59.00
Hannover 0511.215.47.90
Frankfurt 069.92.88.67.97
Hamburg 040.20.00.68.20
Berlin 030.76.68.90.94
Düsseldorf 0211.36.77.33.2
Köln 0221.598.117.33
Stuttgart 0711.44.09.08.7
Sie erreichen uns:
Mo-Do 10.00 - 16.00 Uhr Fr 10.00 - 14.00 Uhr Termine nach Vereinbarung

Sie können die Hauspersonal-Agentur auch unter folgenden Domains erreichen:

  www.butleragentur.de     www.1abutler.de/hp/angebote/angebote_details,1,67525,1,20,0,.html     www.domesticstaffagency.com     www.hauspersonal-agentur.com     www.butler-agentur.com  
(a1) Kontakt (b) Häufig gestellte Fragen und Antworten (c) Impressum